tavsancikinannisi lgsya benim oğlumda öyle 10 aylıkken tek diş çıkardı şuan 13 aylık 4 diş birden patlattı
lgsya tavsancikinannisi valla ıyı bırseymı kotu bırseymı bılmıyorum ama gulunce dısler gozukunce cok tatlı oluyorlar☺️
mom1236 cemreninnannesii gerçekten çok farklı, maalesef bir belirti yok damaklarında en ufak şişlik dahi yok. Huysuzluk zaten sürekli var her zaman huysuz bir çocuk. En son çare ne oluyor dişi çıkmayan bebek için acaba bilmiyorum
Eymencvk cemreninnannesii ya benim sıpada hiçbşy yok sakin sakin diş cıkarıyor darısı diğer tüm dişlere 😅🤲🏻
Keskeuyusamm Altta iki diş var. 8 aylıkken çıkarttı ilk. Şimdi baya baya huysuz. Ben üstten gelecek diye bekliyorum ama bakalım
Seymassssssss cemreninnannesii valla dördü birden çıktığı İçin baya zorladı canım ama uçları çıkınca rahatladı
cemreninnannesii Seymassssssss ay biz iki taneyi çıkarırken çoook mız mız oldu diğerlerini düşünemiyorum