minikmelegimmmm Yavuzselimmm yok bize fayda etmedi biogai canım kullanıyoruz, dediğiniz şeyi de araştıracağım çok teşekkür ederim
3MelekAnnesi3 minikmelegimmmm tüm yedigim seylere ekebilirsin veya ılık suya kat Bi dikişte iç veya rezene cayı demle içine 1 tatlı kasıgı veya 1 cay kasıgı at öyle tüket yani nasıl tüketirsen faydası olur biraz canım sana kalmıs artık sütünde artar baya kimyon süt artırıyor
SB_ minikmelegimmmm biogaia gaz damlası değil Sadece probiyotik tek başına bi ise yaramıyor yanına ek gaz damlası kullanmanız lazım Ve ayrıca sık emzirmeyi bırakın gaz sancısını daha çok tetikliyor bebekler 2,5 saat geçmeden sindiremiyormus en az 3 saat arayla emzir
Yorgunannee_dd minikmelegimmmm Ahh bizdede aynı sorun var gündüz gayet iyi gece 11-12 de bir başlıyor sabah 6-7 ye kadar gaz sancısı daha 18 günlüğüz. İkizlerimde nurse harveys kullanmıştım hiç gaz sorunu yaşamadık. Emzirdikçe gaz dahada artıyor havluyu ütüyle ısıt karnına koy bionun yanına birde gaz damlası alsan daha etkili olur bio tek başına yeterli olmuyor. Benimde yarın sabah ilk işim nurse almak olacak çok zor gazla uğraşmak
Cansuerkan Bu gazdan cektiğimiz nedir böyle bızde aynı durumdayız 2 aylık bebegım kabızlıkda yasıyoruz gazda mamada verıyorum anne sütüde caresız 3-4 aylık olmasını beklıyorum herkes gecıcegını söyluyor ınsallh gecıcek
Cansuerkan Biogia bende kullanıyorum başlarda guzel tuvaletıne çıkartıyordu şimdi fayda etmıyor gaz damlası olarakda nurse kullanıyorum ama onuda degıstırmek istiyorum
Alparslaninannesii minikmelegimmmm bio yu 1 hafta da olur canım etkisi sonra İnşallah düzelir benim bebeğimde sürekli memedeydi artık meme uçlarım ağrırdı korkma hani sürekli bu böyle devam etmeyecek 3 aya doğru bırakıyolar yine emziriyosun ama bu kadar olmuyor bide etrafı tanımaya başlıyolar ya ilgileri memeden çok etrafa veriyolar korkma üzülme tadını çıkar bu günlerin🌸🌸
1Emirbebek minikmelegimmmm canim ben de biogaia kullanıyorum aksamlari 5 damla.yaninda da nurse gaz damlası. Bağırsak düzenleyiciler en erken 1 haftada etki ediyor diye biliyorum bence acele etme. Ayrıca bebegin gününde dogduyda atak haftasında da olabilir oyle diyorlar.
fgnrcp2704 minikmelegimmmm gaz ise gerçekten kendi yediklerinize dikkat edin yemeklerinize kimyon katın ayaklarınızı kendinizi sıcak tutun sizde oluşan gazda bebeğe geçiyor gasicon diye bı damla var yetişkinler için ben onu kullanıyorum bebeğim çok rahat gaz cikartiyo emziriyorum koyuyorum kendi çıkartıyor gazını ha arada sıcak su ve sonrası masajda yapıyorum çok rahatlıyor her emzirmeden sonra ağzından gaz çıkarmasını sağlayın
Melisasbasi minikmelegimmmm biogaia probiyotikdir gaz damlaso değildir gaz damlası ayrı gaz damlası almanizi öneririm ben Nurse Harveys damla kullanmıştım ise yariyordu
Tugba19_ minikmelegimmmm biogai en etkili damlalardan birisi aslında ben hep onu kullandım benim bebeğimde öyleydi. Emzirdikten sonra bebeğin gazını çıkarmadan yatırmamanız lazım bir de ben yemeklerine hep kimyon katarak yiyordum kimyon gaza çok iyi geliyor. Yağla karnına ve sırtına masaj yapın. Havluyu veya müslini yakmayacak sıcaklıkta ütüyle ısıtıp belinden karnına sarın. Emzirdikten sonra gazını almıyosanız mide gazı varsa kusma yapar emzirince gazını alıp öyle yatırın. Gaz sancısında uyuyamıyodur. Benim yaptıklarım bunlar.🌸
Sevene minikmelegimmmm 30 günlük bebegim dün göbeğindeki sesleri uzaktan duyuyordum aglama krızıne girdi gözlerinden yaş geldi bende onunla aglayacak hale geldim ütüyle bezi ısıtıp göbegine koydum öyle uyuya kaldı çıkardı gazını deneyin
minikmelegimmmm Hepinize teşekkür ediyorum kızlar ılık duş aldırıp masaj yaptık bir de nurse harvey aldık rahat biraz daha çok şükür
Minigimm16 minikmelegimmmm bizimde gazimiz çok vardı ve hemsiremiz bikac hareket göstermişti YouTube de var bı bakın isterseniz belki işe yarar birde kiraz çekirdeği falan kullanıyor bazısı
Merve3242 Birmuallime şuan 2 aylık fakat 4 haftalıkken başladık 4 damla so simpleks 6 saat arayla aynı saatte verin hergün anca öyle işe yarıyor yoksa faydasız
patuli minikmelegimmmm acil doktoru bize de onu yazdı ama eczanede yoktu nbl olanı aldım isterseniz onu deneyin bizde çok işe yaradı
Barlas_tezcan2020 minikmelegimmmm zeytinyağı ve çörek otu çörek otunu eziyosun zeytinyağını da akıtıyorsun iyice karıştır sonra yağından içir çok etki ediyor
minikmelegimmmm Barlas_tezcan2020 teşekkürler canım ama bilemedim daha çok küçük herhangi bir şey vermeyi düşünmüyorum zorda kalmadıkça