minikmelegimmmm canım benim bebeğimde gazlıydı o zamanlar aktardan çeken aldım kendi sütümü çay kaşığına damlatıp ezip posasını atıp içirdim annem önermişti kullandım çok faydası oldu bu arada biogaia bende kullandım yetmiyordu. Hatta eltime de vermiştim onun bebişine de çok iyi geldi deneyebilirsin