Tugba10-5 iki_prens_annesi kenacort krem var onu alıp gece yatarken ağzınıza sürün o kalıp gibi yapışıyor iki güne geçer b vitamini eksikliğinden çıkıyor bendede çok oldu
Kzvural2542 iki_prens_annesi tane sumakla gargara yapın 1 cay bardağı ılık suya 1 tatlı kaşığı koyun biraz dursun 5 dk filan bende de çok oluyodu oyle yaptim gecti cok sukur
Kzvural2542 Kzvural2542 birde kenakort a diye krem var yara yeni oluşmaya başladiginda sürersen büyümeden geciriyo
iki_prens_annesi Kzvural2542 tm cnm once baska seylri deneyim bunuda aldm listeye ona gore gecer inşallah 🤗 saol cnm
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi iki_prens_annesi Geçer geçer. 6. Hastalıkta ağzı yara doluydu su bile.içemiyordu bununla geçirdik. 🙏🏻