iki_prens_annesi Agizimin kenarlrinda falan yaralar olusmus sicak seyler yiyemz icemz oldm nasil kurtulabilrm yardmci olurmusunz 😒
MiracAlpinveUmutunAnnesi iki_prens_annesi Ay cok kötü olur ya tuzlu su ile 1 2 gun gargara yapıyorum az da olsa kendine geliyo
Mom727373 iki_prens_annesi piraldyn sanırım öyle bi ismi vardı mucize gibi bir ilaç. Turuncu etiketli bir şişesi var sıvı halde.
iki_prens_annesi Mom8763 yok cnm iki uc gun önce bi tane cikmsti smdi baska yerlerde de cikmaya basladi 😔
iki_prens_annesi Tugba10-5 Ewet beyaz olmus gecen gun bitane daha cikti minicik ama oda buyumeye baslar gibi napcm bilemdm ya 🤦
Bekirtalhammmm iki_prens_annesi Geçmiş olsun bende sürekli olur artık alistim inadına yemek yiyorum inadına içecek içiyorum bitek soğuk çayla gargara iyi geliyor bana annemde eolur o hemen küçükken limon tuzu koyardı yaranın üzerine büyümeden korlesiyor derdi ama ben limon tuzu yakıyor diye yapmazdım
iki_prens_annesi Bekirtalhammmm saol cnm bnde yemeye calisiyrm ama acisi var sicak cay veya corba içemiyorum ilk kezz yaşıyorum normalde hic bole sey gelmedi limon tozu ise yararmi acaba denesemmi bilemdm 🙄
Tugba10-5 iki_prens_annesi kenacort krem var onu alıp gece yatarken ağzınıza sürün o kalıp gibi yapışıyor iki güne geçer b vitamini eksikliğinden çıkıyor bendede çok oldu
2lokum_moms iki_prens_annesi ben bi 10 senedir onlarla yaşamaya alıştım artık 😔kenekort diye bi krem var ondan kullanabilirsiniz tuzlu su gargarası da mikrobunu kırıyormuş bide karadut pekmezi bu yaralara iyi geliyor geçmiş olsun