Birkucakmutluluk Merhaba bizim yaptığımızi anlatıyım. Yeşil biberi kapya biberi yağda çevirin önce. Kokusu çıksın. Sonra domatesi ekleyin. Maydonozu ve sarımsağı robotta bir çekin. Domates eriyip koyulaşınca bunlari ekleyin. Acı biberi de tek çekin robotta acısını nasıl istiyorsanız ona göre eklersiniz. Buna sirke katmayiz. YouTube da videosuna baktım sirkeli olana turşu gibi oluyor o.