Günaydın hanımlar 🥰 bugün Menemen ve sos yapacağım. Biraz geç başladım bazı sebeplerden dolayı ama yinede yetiştim bitmeden 😂 yapanlar nasıl yaptınız anlatabilir misiniz ? aslında tarifte ne kadar oluyor bilmiyorum ama göz kararı şöyle yapmayı düşünüyorum ; ilk domatesi robotta çekip (soymadan) kaynatıp biraz kaynadıktan sonra ince ince doğradığım biberi içine atacağım. İçine tuz ve yağda ekleyeceğim. Biberleri ilk kavurarak mı daha lezzetli oluyor yoksa bu anlattığım şekil mi? Geçen sene kayınvalidem bu şekilde yapmıştı. Tadı iyiydi diğer türlü nasıl oluyor bilmiyorum