Hirakosar üşümenin mastitle alakalı olacağını düşünmedim. Bi de sütün tadına hiç bakmadım şimdiye kadar. Bi de göğsüm hep şiş ama mastit oldgumu hiç düşünmedim de acaba dayanılmaz bir acı mı cekti ya da başka belirtisi var mı anlamında sordum daha bariz bir belirti var mı ki diye