Mommqueen Elissa_S çok zor gercekten Allah yardımcınız olsun bu devirde türkiye şartlarında çocuk bakmak çok zor 😑
Duyulurum Bernasoyler valla acele edin bence. geçen gün 15 dakika içinde alacağım kıyafetin bedeni stokta bitmişti çok üzüldüm 😄
Yesimefe0 HappyKids kışlıklara geçtik bile diyebilirim ankara malum kendim geçmemiştim şimdi geçerim grip oldum
Yesimefe0 Eymeninannesi21 bende geçen 3 tane zıbın 1 tane pijama takımı aldım 70 lira ödedim kışlıkları da baya güzel bu senekii
Esila001 Ikizleriminannesi kıyafet aldım kalıplar biraz dar ama güzel ben kızıma hep oradan alışveriş yaparım kizim 17 aylik oldu ama bizde boy çok uzun olduğu için 3 4 yas alıcam simdi kışlıkları prenses bebeden aldım bu ay da enucuz bebekmarketten kozmonont alicam birkaç parça biseler daha ice kışa birakmicam çünkü ben memnunum kozmonont ilk alicam önce welsoft olanlardan almisdim onlardanda çok memnundum ceket hiç giydirmemisdim hep onu giydiriyordum dışarı çıkarken ama şimdi dogudayiz bura daha soğuk ceket tercih etmiyorum bacaklarida kaplasin diye alicam hem sıcak tutar hem kar yagdiginda daha rahat kullanır ben öyle düşünüyorum bebeğiniz kaç aylık yada yas bilmiyorum ama bakın derim bide ben cocuk kıyafetine çok para verme taraftarı değilim neden çünkü geçen kış kızıma aldığım hersey kısacık kaldı belki 2 defa anca giydirmisimdir çok çabuk boy uzadı kizimin
Ozgeersin henzaagizceylan katılıyorum size bende alıyorum ama kumaşları çok çabuk deliniyor. Tarz olarak güzel ama kumaşlar sıkıntı. Zara pahalı biraz ama kaliteli.
Eliftoprak44 efsun0_0 bazı kalıplar değişiyor. Pantolonlarda tam kalıp alın. Oğlum bir yaşında. Pantolon tam oluyor 12 -18 ay. Ama üst swetler küçük beden bence. Oğluma küçük oluyor. Daha büyük beden alıyorum. Genelde tam beden oluyor. Ama oradaki boy ölçüsüne dikkat edin öyle tam alırsınız
Zeynebinannesiii Kızlarrrr gerçekten lcw fiyatları neden öyle ucmus şok oldum hm ile neredeyse aynı fiyatta herşey LCW’den normalde alışveriş yapardım ama bu sezon fiyatlar çok ucuk 🙄🥴
Ozgeersin Zeynebinannesiii Genelde bende eşofman altlarını falan uygun diye oradan alırdım ama fiyatlarda 10 TL falan fark ediyor gerçekten abarttılar.
Denizzz88 HappyKids geceleri uzun kollu giydiriyorum buara biraz serin oldu ama gündüz hala kisa kollu zıbın altına şort. Bi kışlık alışveriş yapmam lazım artık lcw,h&m,zara buralardan alıyorum ben bide defactodan aldim bikaç parça onuda begendim güzel