HappyKids ben genelde E-Bebek’ten özellikle Antebies markasından tulum alışverişi yapıyorum. Çok pamuksu ve yunuşacık bir dokusu var. Tüm tulumlarını alabilirim, bir kaç tanesini aldım. Bir kaç da atlet ve uzun kollu çıtçıtlı body alsam tamamdır. Geri kalanları Zara’dan aldım. Eşofman takımı, kot pantolon, üst, alt bir kaç body. Gap da mükemmel kalite olarak. Benetton bir de ceket. Bizim alışverişimiz bu kadar zaten henüz 8 aylığız 🥰 ama Lcw’ye o fiyatı vereceğime Zara’dan aldım. En azından kalitesinin on numara olduğunu biliyorum. Lcw her cebe uygunluğu baya bi geride bırakmış 🙈