arkadaşlar arkadaşım 33 haftalık hamile. Bebek bir haftadır kilo almamış. Doktor saçma sapan balık yağı falan vermiş bulgur falan ye demiş. Bu normal birşey değil ki yani kordon dolanması vs olabilir. Başka doktora mı gitse bilemedim böyle birşey duyan bilen var mı lütfen yardımcı olun çok acil