ogretmenanne38 çok çok çok memnunum. Kahkahalarımı hiç saklamıyorum artık. Verdiğim her kuruş helali hoş olsun doktoruma😀 başka alternatifler de sundu bana diş teli, plak vs.. ama ben o kadar uzun süre dayanamam darlıklıyım birde telleri sürekli temizlemek lazım içine yemek kaçıyor falan. Zirkon yaptırdım çok memnunum