Meryemderin Canım bana da ebemiz söylemişti.zeytin yağıyla kabartma tozunu karıştırıyorsun sonra kafasına sür beklet 10 dk sonra saç yönünün tersine tersine konak tarağıyla yavaş yavaş tara.2 banyo sonrası geçiyor.bizde de 4 ayda ve 6.ayda oldu.iükür şimdi yaşında.hiç bir sorun olmadı.bende tereddüt etmiştim ama yediğimiz şey sonuçta deyince ebemiz içim birazda olsa rahatlamıştı.