Hale007 Allah razı olsun. değerine tekrar baktırmadı hoca eziyet olmasın diye bi hafta 5 er dakika meme sonra 60 cc mama yapalım dedi düzelmezse değer bakılacak. Meme reddi olmasın diye sürekli biberondan önce emziriyorum ilk doğduğunda biberonla besledik ve meme reddi olmuştu yavrum tam alıştı tekrar biberona başladık sütümün kesilmesinden ya da azalmasından çok korkuyorum zaten yeterli değildi. Ama anladığım kadarıyla uzayan sarılık herkeste 3 ayın sonunda geçmiş. Perşembe kontrolümüz var inşallah dua edin o zamana kadar geçmiş olsun.