Mervece0308 canım benim, oglumun 3 ay sürdü sarılığı. Ben 10 gün meme mama verdim sonrasında bıraktım mamayı. Ama 1.5 Aydan sonra meme reddi yaşadım mecbur sağıp verdim arada da mama. Kilo iyi almış neden mama vermiş ki anlamadım. İllkai vardır tabi bir bildiği 🤷🏻♀️ ama istersen kaşık biberon veya şırıngayla ver. Ben biberon kullanmanın acısını çekiyorum şuan. 5 aylık ve meme reddiyle ugrasıyorum 1 aydır.