Kbse aç kalsa gün boyu açlıktan ağlar, kilo alamaz, çiş ve kaka yapamaz ya da sayısı çok az olur eğer bu sorunları yaşamıyorsanız, bebeğiniz açta kalmıyordur. Her zaman, emzirirken bile oooohhh nasıl da şakır şakır geliyor sütüm, ya da ooooh ne güzel doya doya içiyor mamayı yarasın kuzumaaa şu göbeğe bak maşallah iştahlı yavrum falan diye söylenin komik gelecek belki ama iyiyi düşünmek ve çağırmak çok işe yarıyor