Kbse canım aynı şeyi bende yaşadım anlatayım sütüm yoktu ama mamayı bırakmak istiyordum danışmandan yardım aldım bana dediği şu medikalcilerde beslenme sondası satılıyor 6 mm olanından al biberona mama yap 100 cc sondanın büyük ucunu biberona bırak ağzı açıl şekilde diğer ince tarafını göğüs ucunun yanına yerleştir bebeğini ver hem göğsünü emmiş oluyor emdikçe süt kanalların açılacak hemde doymuş oluyor ve kendisi bırakana kadar ver ben 120 veriyordum içiyordu sonra yavaş yavaş azaltmaya başladı aynı zamanda sütte geldiği için az da olsa umarım herşey yoluna girer allah yardımcın olsun