Zumrab ben travel sistem istiyordum ama belki kullanamam ağır gelir falan diye cok fazla bütçe ayırmak istemedim bebek arabasına iyikide öyle yapmışım. letgo dan ve tutumlu anneden ikinci el bebek arabalarına bakmaya başladım en beğendiğim ve olumlu dönüş aldıklarım concord neo ve casual cadillac air dı. ikisine bakmaya başladım mağazalardan da gidip görme kullanma imkanım oldu hep. sonra casual cadillac buldum letgodan gidip baktık eşimle kadın 3 sene kullanmış ama mis gibi kullanmış tertemizdi demir kısmında ufacık çizikler vardı o kadar 500 tl ye onu aldık ve şuan kullanıyoruz. ben cok rahat tek başıma kullanabiliyorum arabamıza koyup çıkarabiliyorum ve sürüşüde oldukca iyi. martta doğdu kızım , ekim kasıma kadar kullanırım sonra bastona gecerim düşüncesiyle ikinci el almıştım ama bu rahatlıktan sonra baston bebek arabasına gecmeyi düşünmüyorum hemen.