Birprensveannesi Zeynepazram Çok sevindim senin adına demek ki bazen bitti dediğin anda başlayabiliyor umarım bu kez daha iyi olur herşey ne kadar sürdü ayrılığınız ben de şu an zor bir süreçten geçiyorum da o yüzden soruyorum
Mirac_bbk Sevolingo geçen hafta çarşamba açtım ben bir sonraki perşembe ilk duruşmam o gün boşarmı hakim bilmiyorum ama birdaha duruşmaya boşar sanırım ama oradaki memur 1 ay sürmez demişti
Sevolingo Mirac_bbk anlaşmalımıydı sizinde nasıl başvurdun eşinle anlaştınızmı sen nedne boşanıyorsun
Mirac_bbk Sevolingo evet anlaşmalıydı. Bizim şiddetli geçimsizlik, şiddet, ailesi psikolojik şiddet, umursamamak,ilgisizlik bu yüzden. Gittik adliyeye dilekçe verdik imzaladık o kadar canım
Aselipekveannesi Sevolingo canim bebek kucukse mahkeme zaten sana verir kucuk degilse bile o zamana kadar iyi gecinin bir problem olmaz zaten pedagog cocuga kimle olmak istedogini sorup velayeti ona gore veriyor