Sevolingo esinle protokol imzalayacaksiniz oraya cocugun velayetinin sende kalacagini vs yazacaksiniz. Babasiyla ne zamanlar görüşecek, kendin ve cocugun icin nafaka isteyecek misin vs her seyi yazman daha iyi olur. İkinizden biri o protokolle adliyeye gidip anlasmali bosanma davasi acacak. Daha sonra durusma gunu verilecek. Durusmada ikinizin de hazir olmasi gerekiyor.