Bebegim_28 Miskokulum25 arkadaşım yarım gün çalışıyor öğretmen.. Bakıcısına aylık 1000 tl veriyor yani günlüğü 50 tl ye geliyor
bitterdelisi244 Woody woddyyyyy🤣🤣 arada pürüzler oluyo canım bazen 8 degıl 10 da gittim oldu yada daha erken geldım oldu. haftada en az ıkı kere erken gelırdim yani. ama 50 tl bana az geldi blmıyorum :)
Woody bitterdelisi244 yaa ama öyle. 100 tl çok şimdi 4 saat icin 😀 kadının durumunun iyi olması fazla para vermesi ixin bir sebep değil ki 😀😀