Kızlar selam hemen konuya gireyim.
Mahallemizde bi ablanın oğlu var 4 yaşında erkek ( aşırı hiperaktiv) annesi ehliyet kursuna gidip gelene kadar bana bakmam için teklifte bulundu. Belirli gün ve saat yok sadece gündüzleri bakmam gerekecek. Mesela bugün 2′de geldim abla saat 4-5 en geç 6 gibi dönmüş olacak. Sadece çocuğa Bakıcam.. abla ücreti günlük vermeyi istedi ihtiyacım karşılansın diye. Sizce günlük ne kadar almalıyım? Bilgisi olan cevaplarsa sevinirim. Teşekkürler 🌹
Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz