1ana1bebe Ayağa kalktıktan sonra zaten Montessoride de kalkıuo cnm sen iyi yapmışsın büyüyünce alırsın yatağını şimdi yanına yastık koysan düşmez zaten. Benim oğlum 15 aylık yatırmaya başladım Odasına uyanınca kalkıp geliyo yanıma şimdi bile sadece yatak atsam yere yine rahat yatar 😃