Siyahii yok hayır, zaten duvar tarafına yatırıyorum ben emerek uyuttugum için diğer tarafta ben oluyorum ama benimki dönmüyor en azından bir kaç tur yapamiyor daha 6 aylık ilerleyen aylarda yaparmi bilemem, birde geçen gün gün içindeyken uca yatirmistim sırt üstü odaya bir girdim yerde yüz üstü aglamamis hiç ses bile yoktu duysam koşardım, ama zaten kaydığı mesefa 1 yatak boyu 20 cm mi ne yani risk yok, yerdede halı var yumuşak bı nebze düşse kaysa sorun olmaz