Bende bilgilere açığım biz kafamıza göre hareket ediyoruz paribuda .eşimle Aralık gibi girdik erken girdiğimiz için düşüşte bile kardaydık kar ettikçe bozduk altın aldık 30 binle girdik şu an 60 binlik altın 60 binlik coinimiz var ama bu süreçte çok fırsat kaçırdık,ilk girdiğimiz coinlere girip hiç hareket etmeseydik 500bin TL olacaktı para .bilmediğimizden ilk zamanlar sürekli girdik çıktık .şimdi btt holo raven tron doge chiliz ada reef bunlarda paramız var ama bişey bildiğimizden analiz ettiğimizden değil zaten içindeki para bize ait değil gibi düşünüyoruz ne olacaksa olsun gözüyle bakıyoruz.bence kaybedince üzüleceğiniz parayla girilmez uçmak da var çakılmak da bu yolda. binance diye bi uygulama var bi de bu işten iyi anlayanlar var onlar daha sağlam gidiyor