EtiPetito Kızlar boğa sezonuna girdik artık yükselişler başladı kaç aydır coinlerime dokunmamıştım şimdi üzerlerine eklemek istiyorum, ne durumdasınız aldığınız önerdiğiniz coinler var mı ? Başka kanallardan takip ediyorum zaten ama burada da değerlendirmeler yapalım ☺️
minmin-hanim EtiPetito coin den pek anlamam ama TV de coinlerin düştüğü söyleniyordu hala kar getirisi var mı?
EtiPetito minmin-hanim var tabii ki düştüğünde bile kar edilebilir ufak ufak ama ben dokunmadım hiç. Şu an yükseliyor gittikçe zaten
EtiPetito Mom0768 biraz düşükken almak mantıklı şuan ya yükseldiğinde bi anlamı olsun diye ama neler alsam bilmiyorum 🙄
Roseses Polkadot aldım bir astrologun tavsiyesiyle, 209 dan aldım şuan 273 oldu, bir arada avax önermişti ama onu yakalayamadım, eşim de holocu o onu kovalıyor ama holo çok sabit kalıyor
EtiPetito tontisbebegim hahah btt ve holo için herkesin güzel beklentisi vardı ama zor fakat imkansız değil 😀
covirgin EtiPetito 2500 yatırmıştık 500lere kadar düştü 🥺 tekrar görür müyüz sizce yatırdığımız parayı
Roseses tontisbebegim Nilay dinç canım takip et tabi sadece kripto para ile ilgili değil yorumları kendi aldığı coinleri de paylaşıyor, avax bitti sıra dot falan diyor mesela öyle,
EtiPetito covirgin yok ya benimde aşırı düştü sıfırlanacaktı nerdeyse aylardır açıp bakmadım bile uygulamaya. Şimdi eski haline geliyor