Anne sütüne yakın diye biliyorum o yüzden sindirimi kolay çabuk acıkmaları normal bence bizim kilo alımımız da iyi olmuştu ilk aylar hiç kilo problemimiz de olmadı ben memnunum 18 ay olacak başka mamaya bile geçmedik hala da geceleri devam ediyoruz 3le