Neslihan1903 Deletedmom27337 makineye koyarken yoğurdu kaynatmıyorsun pastörize süt alıyorsun makinen nasıl bilmiyorum tek kavanozlu mu kaç tane ise sütü paylaştık her biri için 1 kay kaşığı activia koy 8 saat sonra hazır ve en son kavanozu maya için ayır tekrar yapmak için
Deletedmom27337 Neslihan1903 normal marketten aldığım süte mayayı karıştırdım 4 kavanozlu pay ettim 8 saat makinede durdu dolaba attım sonra
GiybetReis Deletedmom27337 ona hiç dikkat etmedim aslında ama oda sıcaklığında olan sütler keklerde vs daha kolay kıvam kazanır belki öyle yapmak lazımdır. Yani ben nası denk geliyorsa o an öyle yaptım😅
Torr Merhaba makinesiz yoğurt yapmak İçin aldığımız hazır sütleri kaynatıyor muyuz yoksa sadece ısıtıyor muyuz acaba
Deletedmom27337 Torr hazır süt sadece 40-45 dereceye kadar ısınıyor die biliyorum ama yanlışta yönlendirmeyim
Neslihan1903 Deletedmom27337 aynen biraz daha katı olsun istersen 12 saat bekleyebilirsin yoğurdu marketten yoğutluk süt al
Neslihan1903 Deletedmom27337 ne demek ❤️benim makinemde kiwi 7 minnak kavanozu var çok rahat ben geçen sene aldım minnak için 2 hafta sonra başlayacağım inşallah bebeğim içinde
Defneninannesie Deletedmom27337 bende aynı makineden kullanıyorum mıgrosda prebiyotik yogurt mayası var kırmızı kutu ıcınde 4 tane var en ıyı onla oluyor.ayrıca cok pratik makine ben cok memnunum ıyıkı almısıö diyorum 🥰