Cidokerem yaseminoztrk merhaba biz de 7 aylıgız ve önce hapsırmayla basladı. Snr öksürüğe cevırdı ama sankı ciğerden gelıordu hırıldı. İZotonık serum verdı 2cc buhar mak ıle verdk. Sabah aksam ama fazla da yapablrsnz demstı. Burnu ıcn de damla vermstı. Hırıltı ciğerden diil burn akntısından demstı. gece uyanıyordu damlasnı verıyordm rahatlıyordu ama en saglklısı dr unuza danışmanız çok gecmıs olsn
ikiprensannesii2 Geçmezse eğer çok aksatmayın ilerlemeden doktora götürseniz iyi olur. Oğlumda aynıydı öksürük, burun akıntısı, hırıldı vardı. Geniz akıntısı varmış öksürük o yüzden oluyomuş. 5 gün ilaç kullandık geçti çok şükür
yaseminoztrk ikiprensannesii2 haftasonu olmasa kendi doktoruna götürecektim ama geçmezse acile gideceğim 🤷♀️
Mirka8696 yaseminoztrk merhaba agzi akıyor mu bebeginizin? Bebegimin hiriltisi 2 aylıktan 4 ayliga kadar sürdü doktor sebebin bu oldugunu soyledi cunku genel durumu iyi cigerlerinde bir sey yok ssdece agzi aktigi icin hirilti yapabiliyormus. Agzinin akmasi gecti ve hiriltisi gecti🤷♀️
yaseminoztrk Mirka8696 aslında bu ara durdu gibi oyuncak falan alırsa ağzına göğsüne kadar ıslanıyor o ayrı tabi ama. 6 aya kadar sürekli aktı mama önlüğü kullandık hep. Şuan arada akıyor