Her ilaç fayda etmiyor ablamlar çok kullandı çok doktor değiştirdiler eczaneden karışım kremler losyonlar denediler çok pis kokan ilaçlardı artık tenleri pulpul dökülüyordu özelde başka bi doktora da gözüktüler nemlendirici olarak laroche posayın bi nemlendiricisini aldılar bide o doktor başka karışım yazdı o iyi geldi öyle kurtuldukar