Kızlar hamileyken son 35 haftalıkken kaşıntılarım başladı kan testi yaptırdık ve karaciğer enzimlerimde problem var dedi doktorum tedavi gördüm 36 hafta geldik gene kan tahlili alındı yükselme olduğu için 37 haftalıkken sezeryanla doğum yaptım kaşıntılarım belli dönem geçti ve tekrarladı buğün dayanamayıp cildiye doktoruna gittim cildim yara ve kızarık bir şekilde baktı ve sen uyuz olmuşsun dedi sana yanlış teşhis koymuşlar dedi şaşırdım alerji falan bekliyordum şimdi ilaçlar kremler verdi tedaviye başladım sütten bebeğe geçer dediler camım sıkıldı bebeğim iki aylık çok dikkat ediyorum kızıma bulaşmasın diye başınıza böyle bir durum geldi mi etrafımızda duydunuz mu ilaçların dışında çabucak nasıl geçer bu arad eşime falan bulaşmadı ama baya zamandır kaşıntım var