Baloglumm7 Tabiki uzun olursa kusura bakmayın Tekirdağlıyım İstanbulda oldu ameliyatı Geceden aç bırakmamız gerekiyodu bu biraz zorlu oldu enson gece 3te mama içti sabah 10a kadar ameliyat öncesi tetkikler yapıldı calpolla birlikte biraz uyuşturuldu sersemledi oğlum kan tahlilleri damar yolu vs ameliyat öncesi baygınken açıldı o yüzden sorun yaşamadık ameliyat kapısına kadar kollarımda götürdüm sersemlikten ağlamadı bile 1kğsğr saat sürdü ameliyatı ameliyat esnasında tam narkoz aldı çıktıklarında baygın oluyorlar ama benim oğlum uyanmıştı ve ortalığı yıktı ameliyathanede İlk cıkınca biraz zor oluyo narkozun etkisi açlık vs. Ama uyuşturulduğu için acı hissetmiyorlar narkozun etkisi geçince ağrıları başlıyor fitil surup gibi ilaçlar verdiler ilk 2gün biraz zorlu ama buna şükür ben daha cok korkuyordumm 2gün çiş yaparken çok ağladı oğlum ve bizim pipide hafif tıkanıklık oldu bu cok normal bişey ılık suya oturtmamızı istediler ara ara ve 1güne düzeldi sonrası o bölgeye dikkat ederek yavaş yavaş normal hayatımıza döndük 1haftada iyileşti oğlum sormak istediğiniz başka birşey olursa seve seve yardımcı olurum aklıma gelenleri anlattım