Derya70 Arkadaşlar merhaba, çocuğu hipospadyas olan var mı aranızda, ameliyat ettiren veya ettirecek olan, doktor tavsiyesi olan ? Teşekkürler
Dilaranne Derya70 merhaba 16. Ayda olduk Gaziantep de çok güzel bir doktordu tayin istemişti gideceği vakit yaptı gitti çok güzel ve kolay geçti çok şükür geçmiş olsun.
Happygirl8 Derya70 prof. Dr. Erbuğ keskin alanında çok iyi bi doktor çapa tıp fakültesi hastanesindeydi hala ordamı bilmiyorum ✌️🌺
Derya70 Huzeyfeem kaç yaşında çocuğunuz ? Biz olduk Temmuz’da oğlumuz 18 aylıktı fakat başarısız geçti ameliyattan bir hafta sonra dikişler attı fistül oluştu aynı delikanlı tekrar açıldı bizimki distal tip hipospadyastı tekrar ameliyat ettirmemiz gerekecek ama hangi doktora bilmiyoruz
Esra-zeynep2021 Derya70 merhaba benim oglum suan 6 yasında 2 yasında ilk hipospadias ameliyatını oldu malesef olumsuz sonuclandı fistül olustu iki delikten çiş yapmaya basladı ve 5 yasına kadar öyle gitti iki delikten aynı anda çiş yapıyordu 5 yasında ikinci ameliyatını oldu 13 gün sontayla durduk sonta cıktıgında malesef alt delikten tekrar idrar geldi geldigini görür görmez alttaki deligi elimle baskı yaparak sürekli kapattım 20 gün faln böyle devam ettim şuan cok az damlatıyor sadece zamanla inşallah oda kesilir diye umut ediyoruz damlama azalıyor ayrıca ilk doktor tercihinizi cok iyi yapın cünkü grnelde hipospadias birden fazla ameliyat gerektiriyor bazen ve diger ameliyatları ilk hangi doktor yapıyorsa digerlerinide o yapmak zorunda kalıyor buarada Allahın izniyle hiç korkmayın cocuk için cokda zor olmuyor sünnetten bira daha agırı tek sıkıntı sontayla dururken yasıypr oda enaz 13 gün sontayla durmak zorunda Allah acil şifalar versin inşallah 🙏
Derya70 Happygirl8 Türkiye’de sadece o doktoru gördük henüz ameliyatı Fransa’da olmuştuk henüz bir doktorda karar kılmadık
Huzeyfeem Derya70 11 aylik yaşına girince götüreceğiz. Ayy tekrarlanması çok kötü. İnsallah bidaha tekrarlamaz buraya getir istersen şehir hastanesindeki cerrahlardan çok memnunlar
Happygirl8 Derya70 hım o iyi ama bizim hocamızdı üniversitede çok başarılı ve baya ödülü vardı yaptığı ameliyatlarla ilgili göstermişti bize stajda altın madalyon kupalarını felan 😁 ben İstanbulda olsaydık oğlumun sünnetini de ona yaptırırdım ama değildik pandemide de gidemedik 😄 ama yine de Güneydoğuda kendi dikişini geliştirmiş başarılı bi çocuk cerrahı bulmuştum şükür👍😃
Derya70 Esra-zeynep2021 bizim eski delikten baya idrarını yapıyo üstteki normal delikten idrar geliyor mu bilmiyoruz sanki sızıntı şeklinde ordan da çıkıyor ama emin değiliz acaba zamanla alttaki delik kapanabiliyor mu
MinnakTosbagm Derya70 6ay10günlükken ameliyat oldu sonuc gayet güzel sonrasında hiç bir sorun cıkmadı ameliyat sırasında sünnette oldu ve oğlumu gören çocuk doktorları mükemmel yapılmış diyor
Esra-zeynep2021 Derya70 bizim ilk ameliyatından sonra ikisindende geliyordu idrarı ikinci ameliyatındada alttan geliyordu ama dedigim gibi hemen sontası cıktıktan sonra alttaki deligi elimle tuttum ve damlama şekline döndü bir iki damla damlatıyor sadece
Baloglumm7 Bebeğimin canı çok yanar mı ameliyatta ya da sonrasında.. Hemen iyileşir mi.. Bi kez ameliyat yeterli olur mu..
Derya70 Baloglumm7 inşallah bir ameliyatla biter biraz şans işi doktorada bağlı ağrıyı kesiyorlar haplarla ağrı sonda çıktıktan sonra oluyo idrar yaparken