İyi akşamlar hanımlar
Ben bebeğime aptamil 1 numara mama veriyorum. Malum mama fiyatlarını biliyorsunuz.. Bende trendyol dan söylüyorum mamayı maliyeti daha uygun oluyor. Ama yeni mi fark ediyorum yoksa önceden de vardı da ben mi fark edemedim bilemiyorum.. Mamada bi balık kokusu var bu 2 defadır farklı kutularda fark ettim. Google dan baktığım da bir çok annenin bunu fark ettiğini gördüm birde içinde küçük siyah tüy vardı minnacık bayağı kurcaladım öyle fark ettim rica etsem aptamil 1 numara kullananlar bakabilir mi koklaya bilir mi mamalarını