Bende kronikleşmişti. Çok uzun zaman çektim bu sıkıntıyı. Ne fitiller ne ilaçlar kullandım. 2 aylık bi tedavi gördüm sonra hamile kaldım 1.5 senedir olmuyordu. Geçenlerde yine oldum ve emzirdiğim için ilaç kullanamadım. Eczacı bana nioli yağı diye biiey verdi. 1 lt suya 3 4 damla damlatıp onunla temizledim ve çamaşırıma 2 damla damlattım her gün. Bir de symbiosis diye bir prebiotik aldım. 3. Gün geçti. Kesinlikle tavsiye ederim