Sadcee bende mi oluyor ya çocuğum yokken bir iki kere olmuştu doğumdan sonra her ay resmen bu acıyı çekiyorum kaşınıyor afedersiniz kanıyor artık kasinmaktan akıntı zaten berbat bir senedir hemen hemen çekiyorum bunu geçmiyor da sizin olduysa nasıl geçirdiniz yardımcı olursanız çok sevinirim