Birannebirbebek7 Beni de en çok o üzüyor. Şurdaki her anne 10 lira verse, veremeyen paylaşsa şu an belki epey bir yüzdelik tamamlanmıştı. Ama okumuyorlar bile. Benim de 7 aylıl bebeğim var, üstüne bir de hamileyim. Bu halimle elimde kumbara dolaşıyorum ya. Param yoksa çabam var. Bir gün bu bebek kurtulursa şundaki manevi lezzeti hiç bişey den alamam.