Bence bezi değil ıslak mendılı degıstırın ben ilk bimin bezını almıstım bide ıslak mendılını sonra pişik oldu bezı degıstım molfix aldım devam ettı pişik kaynanam ıslak mendılı degıstır dedı bi süre ıslak mendılı yıkayıp sildim şükür geçti alıştı bide bizim burda bi magaza var bez cok uygun 72 li molfixi 50 tlye alıyorum ben