ceyhunun_annesi ben doğduğundan beri prima premium kullandım bazen hassastan öte neye alışırsa onu kabul ediyor cildi bizde hassas olarak adlandırabiliyoruz. Sonrası hem türk malı değil diye hemde fiyatı yüksek diye değiştirmek istedim neyi denediysem kabul etmedi cildi. Şuan 15 aylık. 5 aydır sleepy kullanıyoruz memnunuz. 6 beden kullanıyoruz