papatyasevdalisiii Krm91 ek gıdaya geçene kadar evet maöesef öle oluyor siz emzirin o vitaminini alıyodur
ikizannesi24 Krm91 canım bizimde öyleydi doktor reflü dedi bebelac thickener önerdi mamanın içine koyup veriyoruz kusmuyorlar şuan anne sütüne de koyuluyor bir doktora git sende
Krm91 ikizannesi24 canım doktora gittim gitmez miyim,kilo alımında problem yok dokunmayalım diyor birkaç doktora gittim tek doktorla da kalmadım bu mamayı danışacağım
Gmzrl Bir saatte yedi sekiz kıyafet değiştiriyorduk biz. Ek gıdaya geçip, oturmaya başlayınca mide kapakçığı yerine oturuyormuş o zaman geçiyor. Çok zor biliyorum ama geçecek. Allah kolaylık versin💕
Krm91 Gmzrl şuan tam da öyleyiz,giymesiyle çıkarması bir oluyor kıyafetleri inşallah öyle olur,Allah razı olsun çok teşekkür ederim💝
Babyone Krm91 valla benm kzda oyleydı canm doydugunu anlamadıgı ıcın bıde reflusu oldgndan demıstı dktr 6. Aya kadr da her emzırmeden snra kustu. Bol bol onluk almıstm bende . Kılosu ıyı olursa gelsıımı ıyıyse dktrlar pek bsey demıyolar
Krm91 Babyone doktor doyunca bıraktır diyo,kendi bırakmıyorki daha çok küçük,bıraksam saatlerce emecek Doyduğunu anlamıyor aynen aynen canım bol bol önlük ağız bezi evin her yeri
Kbse Krm91 üzülme canım bebek yediği nin fazlasını kusar çökelek şeklinde kusuyorsa yediği yarıyor derler hep normal kusuyorsa fazlasını çıkartıyor derler
Krm91 Emir123ali ya bugün kakada mukus gördüm birazcık,doktora da söyledim süt ürünlerini kes bir ay dedi ama mukus dışında başka birşey yok,direk diyete başla dedi anlamadım
Babyone Krm91 canm bebek bu doyunca kendı ceker zaten bu hataya dusme bence . Baska sorun yoksa emzır bebegını o kendını cekeme kadr cunku anne sutu mıktarı bılınemıyo sagılmadan bebege gvenıp o emene kadr emzırmek lazm . Sadece emer emmez hareket ettrme reflu yatagı gbı yatr bı sure o sekıl oyala emer emmez gaz cıkarma emdıkten smra kısaca hareketını ayarlayn sız baska sorun yoksa eger kusmayı benm kız altı ayda bıraktı cok sukur bı sıkntı yasamadm kırlenen kıyafetler dısında
Tosbikhamza Krm91 Benim oğlumda kusan bir bebekti doğduğundan beri kucağımıza almaya korkuyorduk. 6. ayımıza girdik biraz azalma oldu. Sonra bitti çok şükür. 10 aylık olacaz şimdi . Sabret canım ek gıdaya geçtikten sonra azalıyor sonra bitiyor tamamen
Tosbikhamza Krm91 Hı birde doktorum da sormuştu kusarken nasıl huysuz mu yada ağlıyor mu demişti sürekli. Yok demiştim bizimki gülüyordu rahatlıyordu sanki kusarken. Hiç tepki yoktu Yani. Kilosu da iyiydi kilo kaybı yoktu.
Krm91 Tosbikhamza kustuktan sonra rahatlıyor canım,huysuzluk yok evet kilo alımı da gayet güzel şükür Çok üzülüyorum gerçekten kucağıma alıp doyasıya sevemiyorum,korka korka inşallah geçer bu günler
tkirlay Benimde 1 buçuk aylık yeni başladı kusmaya burnundan da geliyor sabahları kusuyor sadece çok korkuyorum öyle olunca burnundan gelmesi normal mi ?
Krm91 tkirlay benim de ağzından burnundan kusuyor,bazen sadece ağzından bazen hem ağzından burnundan Bilmiyorum ki canım normal mi,doktorlara kalırsa kilo kaybı yoksa normal
Tosbikhamza Krm91 Geçecektir merak etmeyin Kusmuk kokuyordu hep bizimki 🤭 Mama veriyor musunuz peki ?
Semaertgrl Krm91 yeğenim böyleydi 3 ayi dolunca düzeldi ama onlara doktor metsil damla vermişti kusmayı azaltmıştı bı doktora danışıp deneyin isterseniz