Kızlar nolur bana bi akıl verin.1.5 aylık bebeğim var günde kaç kez kusuyor artık bilmiyorum kıyafetler önlükler yetişmiyor,yavrum uyku uyuyamıyor hem emzirme sonrası gazını çıkarıyorum 15-20 dakika dik tutuyorum yok
6-7 kere kusuyor hem emzirme sonrası
doktor kilo alımında sıkıntı olmadığı için sorun yok diyor
Bu böyle mi devam edicek ben de yoruldum yavrum da yoruldu
Sevemiyorum,emzirmeye korkuyorum kusacak diye
bu ne zaman geçer ne yapıcam ya kafayı yicem lütfen birşey yazın