Mercimekkoftesi herkese karşı dünya iyisidir yavrum ailemiz hariç 😂🤭el iyisi yani ev iyisi değil kendisi..söyleneni asla dinlemez yapmak istediği şey varsa onu mutlaka yapar..bir de evcimen derler yengeçlere ama asla değil bıraksam komşuda yatar eve uğramaz😁 bu arada bebekken çok ağlaktı abisini paralardı resmen ama diğer çocuklarla çok iyi geçinirdi hala öyle..herkes çok iyi güzel huylu bir çocuk der ama bilseler sadece dışarıya öyle olduğunu 🙄🥴 bir de tam bir sevgi pıtırcığı herkes onu sevsin ister kimseyi kırmaz ama kalbi hep kırıktır çünkü çok ama çok hassas..biri bir şeyini beğenmedi mi aman allahım dünyası başına yıkılıyor neden diye.. rahatlatana kadar konuş konuş dur..sen de beğenmedim de derim olmaz diyemem üzülür der yani gereksiz bir duygusallık umarım geçer büyüyünce