gzm_42 Beyabann en son çare olarak verdiklerini nerden biliyorsunuz canım doktor mu dedi merak ettim de aldım ama daha kullanmadim
Beyabann gzm_42 evet doktorlar zaten direk tavsiye etmez bu kremi agır bi krem çünkü vücudunuzda tahrişe sebep verebilir
gzm_42 YusuffunAnnesii ay valla bilmiyorum kuzum ya eşim verdi parası oglanada pişik kremiyle biberonda almıştık onun için hepsini eşim ödedi oda bilmiyorum dedi kusura bakma inan
gzm_42 YusuffunAnnesii deneyecem ama korktum da burda ne cesaretle kullanacaksınız diyen anne oldu o yüzden daha baslayamadim da🤭
YusuffunAnnesii gzm_42 baslayin deneyimlerimiizi yazarsinix🤭 eczaciya sordinuzmu yan etkisi olirmu birsey olurmu diye
gzm_42 YusuffunAnnesii sordum canım ama güneşte kullanmayın dedi yan etki yapabilir dedi güneş görmesin dedi 🥰
YusuffunAnnesii gzm_42 tam zmaani geliyo iste kis mevsimi evde olursuniz iyi olur faydasi da olur insh😍
gzm_42 YusuffunAnnesii ay hadi inşaallah ya o kadar çok kararmam yok elhamdülillah ama ben sevmiyorum ya onun için aldım inşaallah işe yarar😍