Milam16 ahh ahh ben neler çektim inan bir saniye durmazdı kızım bi rahatsızlığı da yoktu gazi vardı söyle ayağımı koyup kızı mı yanima almisligim hiç olmadı ya uyudu ya ağladı sadece memede dururdu 3 aylık oldu millet diyo 2 saatte bir emzir nereye benim ki yarim saatte bir emerdi ac olsa kilo alımı olmazdı ama öyle öyle 10 ay geçti bile şu an hala sık emer tiryaki bi fırt çekip oyuna daliyo yarim saat sonra bi fırt daha😂😂😂 Allah sağlık sıhhat versin bu günler çabucak geçecek inşallah