Milam16 bende öyleydim benim de psikolojimi bozmuşlardı doktora gittik doktor hanım sağolsun çok iyi moral verdi motive etti kilosunu tarttı bi önceki kilosunu söyledim dediki kilo alımı gayet normal dedi bide bezlerini çok iyi takip et kakasını çişini dedi o şekilde içim rahatladı ve bebek aç olursa hem aranır hemde ağlar dedi açsa kesinlikle ağlarmış sadece aranıyorsa illa açlık değildir dedi ve düzenli kilosuna bak kilo alımı takip edilmeli dedi sende doktor tavsiyesiyle hareket et doktor gerekli görürse mamaya başlatır zaten çevredekileri dinleme