hvvgcr 2ay 10 günlük ve 2aydır aynıyız. Artık 6 kilo oldu taşıyamıyorum kollarım kopuyo ama sadece gezerek uyuyo. o da o kadar uzun sürüyo ki en az 1 saat. Herşeyi aldım sallanan anakucapı oyun halısı hiç birini sevmiyo. Emzik almıyo. Uyumuyo. Her akşam 7den 12ye kadar çığlık çığlığa ağlıyo kucakta da ağlıuo o saatlerde. Asla durduramıyoruz. Uykusuzluktan mahfoluyo ama uyumamak için direniyo sanki. Çok yorgunum bitkinim haftada bir banyo anca yapabiliyorum her gün dışardan yiyoruz bi kap yemek pişiremiyorum. Rezil bi şekilde besleniyorum sütüm kalitesiz olacak zaten süt alerjisinden şüphelendi dr süt yumurta olan hiç bişe yemiyorum ama değişen bişe yok. Arkadaşlarımın bebeklerine bakıp o kadar özeniyorum ki herşeyi yapıyolsr akşam erkenden uyuyo bebekleri. Biz sürekli mücadele halindeyiz böyle giderse çok yaşamam ben heralde inme falan geçiririm kendim zaten 50 kilo bişeyim 6 kilo çocuğu nerdeyse 24saat taşıyorum. allahım acı artık bana 😞