hvvgcr allah yardimcimiz olsun her yolu deneyip bebeyimizi anlamamiz lazim aklina ne geliyorsa dene ama en onemlisi sakinlesdikden sonra yatir yoksa dahada hircin oluyorlar ben bide gunduzleri karinlarin uzerine yatiriyorum rahatliyorlar
Bide doktora bi gotur istersen belki bi sıkıntısı vardir canim