Demirayebru Ben memnun kaldım. Öne bakarkende arkaya bakarkende tam yatma şekline geliyor iç pedleri rahatsız etmiyor oğlum 5 dk lık bir yolda bile uyku haline geçiyordu yada etrafı izliyordu 🤗
Ama 360 derece dönme özelliği yok onu belirteyim bizim 9 aylık olunca onu çok dikkate almamıştım birde 360 derece dönmede 180 derecede tam kilitlenme veriliyormuş diğer türlü yan duruşta sağlıklı olmuyor demişlerdi.
Hem isofix hem emniyet kemeri ile kullanılabiliyor.
1500 e düştüğü zaman almıştım şuan fiyatı 2500 olmuş indirim zamanı denk gelirseniz bence değerlendirin derim. Hatta ebebek mağazası varsa gidip deneyebilirsinizde 🤗