sekiz selinkp Kan ilacımı kullandım, 2 gündür almıyordum Kabizlik yüzünden. Suan daha iyiyim, belki onunla alakalidir
Dasbaby sekiz bende oldu canım Yatak yerinden oynadı.Mastitte değildim.Ama hemen geçti.Bence çok fazla kan kaybından yada hormonlar error veriyor
sekiz Dasbaby Muhtemelen öyle tuhaf bir şey, şu 40 gün de geçsin valla Allahim sağlığıma kavuşmak için gün sayıyorum🥴
Cyln sekiz sezaryen doğum yaptım bende de olmustu titreme, üşüme. Bi anda gelmişti. Yorganla yatmıştım bi kez oldu.
Vanilya sekiz Ben yaşadım canım ve doktor uykusuzluk tek sorun dedi. Rahatça bir uyu yat dinlen geçecek dedi