sekiz Merhaba Tir tir titreme nöbeti geçirdim, sütümü sağdim mastit gibi bir durum görünmüyor. Hala üşütme var hafif hafif. Kullandigim antibiotik dün bitti. Neden olabilir?
Tazeanne3434 sekiz canım ya mastit ya enfeksiyondan olur lohusalıkta bu durum doktorunu bi ara istersen antibiyotik kullanmışsın enfeksiyon olduğunu çok sanmıyorum ama en doğrusunu o bilir
Yazaksami sekiz Temmuzda doğum yaptım bende mastit filan olmamıştı ama geceleri özellikle yorganla yattığımı bilirim. Lohusalık dediler hep bana gerçekten 2 3 ay sonra geçmişti
sekiz Yazaksami hormonal olabilir oyleyse. Yine olacak diye çok endişeliyim. Antibiotik kullanmadan mi geçti?
Kinginthenorth sekiz bir sebebi var mı bilmiyorum ama bende de olmuştu 2-3 kere. Sıtma tutar gibi oluyordu, geçti sonra.
Melin16 sekiz bende 48 gün önce sezeyan yaptım 5.kez oldu aynı seyi yapıyorum sıtma tutuyor battaniyeyle yatıyorum 2 gün sürüyor her seferinde ama benım gögsümde agrıyor bu durum olurken
selinkp sekiz ben sezaryen olmuştum bende de titreme oluyordu bi sıcak basıyordu bi tirtir titriyordum belki kan kaybından olabilir
Yazaksami sekiz kullanmadım hiç ilaç dikişlerim çoktu ondandır dedim bekledim hep.. ama aklınızda şüphe varsa doktorunuza sorun isterseniz..
Mommy_Bird sekiz aynısı bende de olmuştu mastit değildi benimde 1 gece sürdü ve geçti çok şükür amaberbat bişey
sekiz selinkp Kan ilacımı kullandım, 2 gündür almıyordum Kabizlik yüzünden. Suan daha iyiyim, belki onunla alakalidir
isilayy sekiz bende hastane olmuştum sıtma geçirdim nasıl titredim ama sezeryandan çıkmıştım yürüyordum hastanede çok kötüydü ya